08 August 2009

assalamu'alaikum wbt...

hmm...next monday start la my clinicals kat hosp tapah.....
slame 2 bulan++....i just cant describe my feelings...bercampur baur.huhu
so..within this 2 months, i ll b staying at my roomate's house in bidor..
sume nye best alhamdulillah...family die best...aku je yg hampeh..haha
tp ni ha...si berokbang a.k.a broadband (sumber perkataan -syapik) wat hal lak..
mmg slow gilerrrr....just imagine..i need 15 minutes to open my yahoo mail......
tp xpe..sabo2....

at least ade gak signal..dr langsung tade...alhamdulillah :)
ade gak la sumber peneman d kala sunyi..slain dari tepon yg x henti2 bebunyik..
which means pnggilan dari my beautiful mummy or my gorgeous dad.. ( ni xde tujuan mengampu ye) haha...xpun adik pempuan aku yg claim hadiah pen glitter kaler2 yg aku jnjikan...xpun adik laki aku yg claim buku harry potter (bnyk sungguh janji2 manis yg aku tabur kan) kah3..

nearly 4 minggu x balik..mmg rekod terpanjang la...no wonder la aku ade hometown syndrom yg sgt kritikal...tiap hari x terkire bpe kali aku call mak aku...heheh...aku mmg homesick..

patutnye skrg bz wat assgnment yg mmg x terkire bnyk nye...tp blagak cool..mcm tgh bercuti..hihih..ha..ckp psl cuti..jeles btol kat clzmet2 yg clinical kat tluk intan..oooo korg dpt cuti smggu ye..x yah gnti lak tu..jeles btul...huhu...tp skurang2 nye aku bebas dari cengkaman skill lab kat bwh tanah tu..hahha..ampun2!!








2 comments:

  1. saye benci kalo akak sy bg janji tp x tunaikan..

    wargh!!! haha

    ReplyDelete
  2. kah3...
    awe mmg la..
    sbb ko yg asek mintak jnji..
    nak tu la ..nak ni la..
    pang kang...ngeh3

    ReplyDelete

jUst sAy wHaT U fEeL~~